سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره لاتاری (از ثبت نام تا اقدامات پس از برنده شدن)

برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا جز خوش شانس ترین مردم جهان هستند که از بین حدود 12 میلیون نفر شرکت کننده انتخاب می‌شوند. اطلاعات بیشتر برندگان این شانس طلایی فقط محدود به چگونگی ثبت نام لاتاری آمریکاست و اکثر آنان درباره شرایط زندگی بعد از برنده شدن در لاتاری اطلاعات چندانی ندارند.

کشور آمریکا شرایطی را فراهم نموده است تا متقاضیان مهاجرت به آمریکا، با هزینه کم و بدون سرمایه گذاری، شانس خود برای مستقر شدن در این کشور و دریافت گرین کارت را بیازمایند. افرادی که موفق به برنده شدن در لاتاری می شوند، با انجام درست مراحل پس از آن می توانند از این اقامت ارزشمند بهره مند گردند. جهت کسب اطلاعات کامل تا انتهای این مقاله با اخبار جدید همراه باشید.

بسیاری از افراد با وجود راحتی شرایط این قرعه کشی، با نحوه ثبت نام در لاتاری ، در سایت اصلی آن آشنا نیستند و این سوال برای آنان وجود دارد که چگونه در لاتاری ثبت نام ?کنیم؟ به همین دلیل در ادامه مقاله با توضیح شرایط ومدارک لازم برای ثبت نام و ارائه راهنمایی تصویری برای نحوهثبت نام در لاتاری ?، پرداخته شده است.

نکات مهم قبل از ثبت نام در لاتاری 2024

یکی از ویژگی های بسیار مهم قرعه کشی لاتاری ( Lottery )، شرایط بسیار راحت و عدم نیاز به ارائه مدارک خاص، برای ثبت نام در آن، می باشد. در واقع شرایط ثبت نام در لاتاری ، به گونه ای می باشد که اکثریت افراد توانایی شرکت در آن را دارا می باشند.

تا سال های گذشته، برای شرکت درلاتاری، تنها ارائه مدارک هویتی کافی بود اما از دوره های گذشته، تنها افرادی که دارای پاسپورت معتبر می باشند، مجاز به شرکت در این قرعه کشی، هستند. به این ترتیب تعداد کسانی که توانایی شرکت در لاتاری ، را داشته به مراتب کاهش یافته وشانس برنده شدن در لاتاریبرای افرادی که موفق به ثبت نام در آن می شوند بالا رفته است.

از جمله اطلاعات و مدارک مورد نیاز ثبت نام در لاتاری 2024، برای افرادی که می گویند چگونه در لاتاری ثبت نام کنیم و یا چه مدارکی مورد نیاز است، عبارتند از :

  • اطلاعات هویتی
  • اطلاعات محل سکونت
  • اطلاعات تحصیلی
  • یک قطعه عکس مخصوص لاتاری در نسخه دیجیتالی
  • اطلاعات پاسپورت
  • اطلاعات تماس ( تلفن ، ایمیل و … )
  • اطلاعات مربوط به همسر در صورت تاهل
  • اطلاعات مربوط به فرزندان در صورت دارا بودن
دقت شود که در هنگام تکمیل فرم ثبت نام، اطلاعات دقیق خود را وارد کنید، چرا که در صورت جعلی و یا اشتباه بودن اطلاعات حتی اگر در قرعه کشی لاتاری 2024،برنده شوید نتیجه قرعه کشی باطل و حق دریافت گرین کارت آمریکا از شما سلب خواهد شد.

آموزش نحوه ثبت نام در لاتاری 2024

برای ثبت نام در لاتاری، با مراجعه مستقیم به سایت اصلی لاتاری، با نشانی dvprogram.state.gov به صورت رایگان ثبت نام در این قرعه کشی، را انجام می دهید. شرکت کنندگانی که بیان می کنید چگونه در لاتاری ثبت نام کنیم، می بایست برای ثبت نام از طریق مراجعه به سایت اصلی ثبت نام لاتاری مراحل زیر را طی کنید :

در مرورگر خود، آدرس سایت dvprogram.state.gov را جستجو کرده و وارد سایت اصلی لاتاری، شوید. در صفحه اول، مطابق تصویر زیر روی دکمه Begin Entry که با فلش قرمز رنگ مشخص شده است به منظور شروع ثبت نام کلیک کنید.

ادامه مطلب را در این لینک بخوانید.


English
 

Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal