سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی سایت دیجی کالا در سایت های خارجی

به نقل از وبلاگ پرشین دانلود

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور  است.دیجی کالا Digikala.com اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. در زمان خرید از دیجی کالا مطمئن خرید کنید . دیجی کالا مطمئن ترین فروشگاه اینترنتی ایران است . دیجی کالا همیشه همراه شما است

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

دیجی کالا  «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» را سه اصل اولیه خود قرار داده است و کهسعی کرده همیشه به ان پایبند باشد.

دیجی‌کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به سه اصل فوق پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

AndroidOnlineNewsImage

گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (کتاب و مجلات، لوازم‌تحریر، صنایع دستی، آلات موسیقی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و بازی و محتوای آموزشی) و ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و … دیجی‌کالا، یک دهه پس از آغاز فعالیت، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است.

AndroidOnlineNewsImage

فروشگاه دیجی‌کالا digikala بخشی به نام «پیشنهاد شگفت‌انگیز» دارد. در این بخش روزانه تعدادی کالا با تخفیف ویژه و با قیمتی کمتر از قیمت همیشگی خود، تنها به مدت 24 ساعت عرضه می‌شوند. مشتریان می‌توانند در این مدت زمان محصولات پیشنهاد شگفت‌انگیز دیجی‌کالا را با تخفیف ویژه بخرند. این محصولات معمولا بر اساس نیاز روزانه مشتریان و با قیمت مناسب ارائه می‌شوند.

 

جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا Digikala.com اینجا کلیک کنید

 

در ادامه لیست سایت های خارجی که سایت دیجی کالا را معرفی کرده اند قرار گرفته است :

 

  1. معرفی سایت دیجی کالا در تلگراف
  2. سایت دیجی کالا در مون سایت
  3. ورود به سایت دیجی کالا از طریق سایت ژاپنی هاتنا
  4. سایت دیجی کالا در آمبلو ژاپنی
  5. معرفی دیجی کالا در سایت123