سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایدههای جذاب برای عکاسی حرفهای در روزهای برفی

آیا به دنبال ساختن خاطرات ماندگار در روزهای زمستانی هستید؟ چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، آب و هوای برفی می تواند عکاسی بسیار زیبایی را ایجاد کند. به علاوه، برای گرفتن عکس‌های شگفت‌انگیز، لزوماً نیازی به سفرهای دور و دور ندارید. به شرطی که برف برای کار وجود داشته باشد، می توانید مقداری جادوی زمستانی را درست در حیاط خلوت خود ایجاد کنید. در اینجا چند راه عالی برای کسب درآمد در هوای سرد، خلاقیت و کمی سرگرمی در این فرآیند وجود دارد!

12 ایده جذاب برای عکاسی در برف

1. پوشش گرم برفی جذاب داشته باشید

در حالی که بیرون از خانه هستید و عکاسی برفی انجام می دهید، به احتمال زیاد خیلی سریع سرد می شوید. پس چرا از ژاکت استفاده نکنیم؟

علاوه بر لایه‌بندی، لوازم جانبی مورد علاقه‌تان را در بسته‌بندی کنید تا به ایجاد حالتی دنج کمک کنید. کلاه، گوش‌بند، روسری، دستکش و گرمکن پا همه بازی‌های منصفانه هستند!

اینها نه تنها شما را گرم نگه می دارند، بلکه در مقابل دوربین نیز فوق العاده زیبا به نظر می رسند.

پوشش گرم برفی جذاب داشته باشید

2. یک پرتره برفی بسازید

اگرچه در ابتدا از عکس‌های پرتره اجتناب می‌کردم، اخیراً شروع به آزمایش آن‌ها کردم و شگفت‌زده شدم. پرتره ها به شما امکان می دهند جزییات بیشتری نسبت به عکس های تمام بدن ثبت کنید. آنها همچنین برای هر عکس محصولی که ممکن است بخواهید در برف انجام دهید ایده آل هستند.

به علاوه، برف پس‌زمینه خنثی خوبی برای عکس‌های پرتره فراهم می‌کند، زیرا از سوژه شما کم نمی‌کند.

یک پرتره برفی بسازید

در اینجا بهترین نکات پرتره من برای عکاسی برفی شما وجود دارد:

  • یک پس‌زمینه نسبتاً ساده پیدا کنید از پس‌زمینه‌های بیش از حد شلوغ که ممکن است تمرکز را از شما خارج کند، اجتناب کنید.
  • با لنز پرایم 50 میلی‌متری (یا نزدیک به آن) عکاسی کنید دیافراگم را به صورت دستی در حدود F/2.5 یا پایین‌تر تنظیم کنید تا پس‌زمینه‌ای تار شود. (هرچه این عدد کمتر باشد، پس‌زمینه نرم‌تر و عمق بیشتر می‌شود.) همچنین، اگر به دنبال گنجاندن عمق میدان بزرگ‌تر هستید، می‌خواهید از یک لنز بازتر استفاده کنید. شما می توانید از هر چیزی از 20 میلی متر تا 35 میلی متر استفاده کنید، مشروط بر اینکه سوژه شما به اندازه کافی نزدیک باشد.
  • بدن خود را شل کنید اگر عادت به نشان دادن چهره خود در دوربین نداشته باشید، پرتره ها کمی ناخوشایند هستند. سعی کنید حرکاتی را به کار ببرید تا جلوی دوربین راحت‌تر شوید. با لباس های خود بازی کنید، موهای خود را پرت کنید، از این طرف به طرف دیگر حرکت کنید و آن را سرگرم کننده کنید!

 

3. با پوشش کم و سرد هم امتحان کنید

اگر سرما هرگز شما را آزار نداده است یک عکس پر زرق و برق امتحان کنید. حالا من قرار نیست دروغ بگم این تجربه می‌تواند برای چند دقیقه بسیار بد باشد، اما می‌تواند به عکس‌هایی واقعا خیره‌کننده منجر شود.

با پوشش کم و سرد هم امتحان کنید

در اینجا بهترین نکات من برای مقابله با سرما در لباس است:

  • لایه‌های مخفی بپوشید اگر لباسی تا زمین دارید، معمولاً می‌توانید ساق‌های شلوار و چکمه‌های گرم زمستانی را زیر آن پنهان کنید. کمی گرمای پا تفاوت زیادی ایجاد می کند، به من اعتماد کنید!
  • تا جایی که ممکن است کت خود را بپوشید این امر بسیار مهم است، به خصوص زمانی که عکس را قاب می کنید. فقط زمانی آن را بردارید که لنز خود را انتخاب کردید، عکس را تنظیم کردید و به ترکیب بندی آن اطمینان داشتید.
  • به حرکت ادامه دهید این کار باعث می شود خون در اندام های شما جریان داشته باشد و به گردش خون کمک می کند. هنگامی که دست ها و پاهای شما یخ زده اند، ژست گرفتن بسیار سخت تر می شود (ناگفته نماند، متمرکز بمانید)
  • روی نتیجه تمرکز کنید چند لحظه ناراحتی در دراز مدت ارزش آن را دارد. به این فکر کنید که چگونه عکستان به شما کمک می کند تا به هدف «x» برسید و وقتی آن را می کوبید چقدر احساس غرور خواهید کرد.
  • به خودتان پاداش دهید چه با یک نوشیدنی ساعت شاد یا آن لباس جدید و زیبا که به آن چشم دوخته اید، پس از فیلمبرداری از خودتان مراقبت کنید! شما سزاوار آن هستید.

4. درختان پوشیده از برف را امتحان کنید

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک منظره جنگلی برفی برای عکاسی پیدا می کنید، از فرصت استفاده کنید! برای مثال، هنگام بازدید از نیوهمپشایر در زمستان، از مناظر دیدنی جنگل ملی وایت ماونت لذت بردیم. ژست من برای یک محیط سنگین درختی این است که به شاخه درخت پوشیده از برف برسم.

درختان پوشیده از برف را امتحان کنید
علاوه بر این، اگر فضای خالی به اندازه کافی در جنگل وجود دارد، ممکن است بخواهید خود را در میان ردیف درختان قرار دهید.


10 نکته ای که باید قبل از خرید سگ بدانید


5. در برف بازیگوشی کنید

من معمولاً پیشنهاد می‌کنم در حین عکس‌برداری تا آنجا که ممکن است حرکت کنید، زیرا ژست‌های طبیعی‌تری به دست می‌آید. خوشبختانه، برف به طور طبیعی خود را به حرکت وا می‌دارد زیرا بازی در آن سرگرم کننده است!

در برف بازیگوشی کنید

از اینکه فرزند درونتان بیرون بیاید و در برف بازی کند نترسید. در اطراف برقصید، برف را بالا بیاورید، آن را به هوا پرتاب کنید و کمی رها کنید! ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما اگر واقعاً سرگرم می‌شوید، این شادی از بین می‌رود و عکس‌های شما واقعی‌تر به نظر می‌رسند.

منبع

English
 

Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal