سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 نکته ای که باید قبل از خرید سگ بدانید

در مورد داشتن سگ چیز خاصی وجود دارد. همراهی، پیوند منحصر به فرد و ناز فقط شروع است! واشنگتن پست حتی نوشت که علمی وجود دارد که نشان می دهد سگ ها واقعاً همه را دوست دارند.

برای اینکه بهترین دوست پشمالوی خود تمام عشق، توجه و مراقبتی را که سزاوار آن است داشته باشید، 10 نکته مهمی که قبل از خرید سگ باید بدانید را بخوانید.

1. سگ ها برای زندگی هستند

سگ ها برای زندگی هستند

میانگین طول عمر یک سگ 13 سال است، بنابراین مطمئن شوید که برای یک تعهد طولانی مدت به دوست پشمالوی جدید خود آماده هستید. این بدان معناست که حیوان خانگی خود را پس از مرحله توله سگ، تا نوجوانی پرانرژی شیطان و سپس سال های طلایی زندگی فیدو دوست داشته باشید.


2. تحقیقات نژاد را جدی بگیرید

تحقیقات نژاد

قبل از اینکه بیرون بروید و اولین سگ شایان ستایشی را که می بینید انتخاب کنید، مهم است که درباره نژاد سگ خود تحقیق کنید. شما باید یک نژاد مناسب برای سبک زندگی و محیط اطراف خود پیدا کنید. شما باید اندازه ترتیبات زندگی خود، منطقه اطراف خود (خواه شهر باشد یا حومه شهر) و ساختار خانواده خود (اگر فرزندان کوچک دارید، تنها زندگی می کنید و غیره) را در نظر بگیرید.


3. تربیت آنها وقت گیر هستند

وقت گیر هستند

برای فدا کردن زمان خود آماده شوید. مانند داشتن یک بچه کوچک، آوردن یک توله سگ جدید به خانه به این معنی است که مسئولیت داشتن یک موجود زنده را بر عهده می گیرید که اغلب نیازهای شما بیشتر از نیازهای شماست.

این بدان معنی است که شما ممکن است مجبور شوید زمان و انرژی بیشتری را برای این موجود کوچک فدا کنید از آنچه در ابتدا فکر می کردید یا به آن عادت دارید. شما نمی‌توانید در آخرین لحظه بیدار شوید و برای یک آخر هفته سرگرم‌کننده با دوستانتان بروید، همانطور که ممکن است به آن عادت کرده باشید. شما باید زمان بگذارید و برنامه ریزی کنید که در غیاب شما چه کسی به سگ شما غذا بدهد، راه برود و مراقب او باشد.


4. هزینه‌های مادام العمر

هزینه‌های مادام العمر سگ

سگ ها گران هستند بنابراین مطمئن شوید که بودجه لازم برای مراقبت از آنها را از زمانی که توله سگ هستند تا زمانی که پیر می شوند دارید. هزینه ها پس از خرید اولیه سگ شما که بین 400 تا 900 پوند است، تمام نمی شود. آنها باید به دامپزشکی بروند، غذا و آب فراوان، تخت، قلاده، سرب و سایر لوازم جانبی داشته باشند تا حیوان شما را خوشحال و ایمن نگه دارد. هزینه متوسط ??داشتن سگ در طول زندگی حدود 16900 پوند است اما بسته به نژاد، اندازه و سلامت سگ شما می تواند بیشتر یا کمتر باشد.


حقایق جالب و شنیدنی از جنگل های بارانی آمازون


5. مراقبت‌های بهداشتی حیوانات خانگی

مراقبت‌های بهداشتی حیوانات خانگی

هیچ چیز مهمتر از سلامتی و شادی سگ شما نیست، پس حتما یک دامپزشک خوب در نزدیکی آن بشناسید. روزهای سالم و روزهای پزشکی اورژانسی در زندگی سگ شما وجود خواهد داشت که باید از آنها مراقبت کنید. سگ شما ممکن است مانند هر انسان دیگری بیمار شود و آسیب ببیند، بنابراین باید واکسن‌هایی را که دریافت می‌کند پیگیری کنید تا مطمئن شوید که در بهترین حالت خود باقی می‌مانند. برای کمک به این امر، خرید بیمه درمانی برای کمک به پوشش هزینه‌های غیرمنتظره بزرگ سلامتی همیشه ایده خوبی است.

حیوانات خانگی در ترشی می‌دانند که یافتن بیمه ساده و قابل اعتماد حیوان خانگی برای گربه یا سگ شما می‌تواند سخت باشد. به همین دلیل است که آنها وب سایت خود را بهبود بخشیده اند تا تحت پوشش قرار دادن حیوان خانگی شما سریعتر و آسان تر شود. آنها دوست دارند همه چیز را ساده نگه دارند، بنابراین شما قیمت خود را با بهترین قیمت دریافت می کنید به همین دلیل است که آنها را در سایت های مقایسه قیمت پیدا نمی کنید.

با مزایای جدیدی مانند دسترسی به FirstVet، که در آن بازدیدهای ویدیویی 24 ساعته و 7 روز هفته در خط‌مشی شما گنجانده شده است، می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که آنها محافظت می‌شوند و آنها می‌توانند به انجام کارهای عجیب و غریب خود ادامه دهند! برای داشتن بیمه نامه های حیوان خانگی به همان اندازه که منحصر به فرد هستند، از وب سایت آنها بازدید کنید تا یک پیشنهاد رایگان دریافت کنید.


6. سگ ها نیاز به ورزش دارند

نیاز به ورزش

سگ ها انرژی زیادی دارند و نیاز به ورزش روزانه دارند. این بدان معناست که سگ خود را حداقل یک بار در روز به پارک محلی خود ببرید یا در باغ خود بازی کنید. برخی از سگ‌ها به ورزش بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند که در انتخاب نژاد سگ بسیار مهم است.


7. سگ ها کودکان را دوست دارند

سگ ها کودکان را دوست دارند

اگر بچه دارید، ایده بیرون آمدن یک توله سگ از زیر درخت کریسمس یک هدیه شگفت انگیز به نظر می رسد. با این حال، مهم است که فرزندان شما با سگ آشنا شوند و سگ شما قبل از به فرزندخواندگی با فرزندان شما ملاقات کند. سگ‌های زیادی هستند که با بچه‌های خردسال کنار نمی‌آیند، بنابراین ضروری است که قبل از خرید غافلگیرانه، آنها را با هم ارتباط برقرار کنید.


8. خانه خود را از حیوانات خانگی محافظت کنید

خانه خود را از حیوانات خانگی محافظت کنید

پس از ورود توله سگ کوچک شما، خانه شما برای همیشه تغییر خواهد کرد. برای اینکه سگ و اثاثیه خود را ایمن نگه دارید، باید خانه خود را «ضد حیوان خانگی» کنید. اطمینان حاصل کنید که هر گونه غذای سمی برای سگ شما دور از دسترس آنها باشد و چیزهایی مانند طناب آویزان و پرده های عمودی را مرتب کنید تا از هر حادثه ای جلوگیری شود. اگر مبلمان گران قیمتی دارید، یک روکش یا پرتاب ایده خوبی برای محافظت از مبل شما است یا می توانید سگ خود را طوری آموزش دهید که از بالا نپرد.


9. آموزش سگ را از همان ابتدا انجام دهید

آموزش سگ را از همان ابتدا انجام دهید

با توجه به موارد فوق، سگ شما به آموزش زیادی نیاز خواهد داشت، به خصوص اگر او را به عنوان یک توله سگ کوچک بخرید. به احتمال زیاد ممکن است یک یا دو حادثه توالت روی فرش شما رخ دهد و از پیدا کردن رد دندان روی کفش مورد علاقه خود تعجب نکنید. برای جلوگیری از عادات بدی مانند این، توله سگ شما به آموزش گسترده ای در مدرسه توله سگ ها یا آموزش در خانه نیاز دارد.


10. سگ یکی از اعضای خانواده است

سگ یکی از اعضای خانواده است

سگ شما عضوی از خانواده شماست با آنها اینگونه رفتار کنید! آنها به عشق و محبت نیاز دارند و آن را ده برابر به شما پس خواهند داد.


سگ ها چه تعطیلاتی را دوست دارند؟

اگر تصمیم دارید یک دوست چهار پا جدید به خانواده خود اضافه کنید، حتماً مجموعه ای از تعطیلات سگ پسند ما را بررسی کنید! در اینجا تعدادی از برترین مجموعه‌های پرطرفدار سفر ما آورده شده است.

سگ ها چه تعطیلاتی را دوست دارند؟سگ ها چه تعطیلاتی را دوست دارند؟سگ ها چه تعطیلاتی را دوست دارند؟

منبع

English
 

Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal