سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای نوبت دهی تعویض پلاک دیگر لازم نیست حضوری بروید!!

سایت نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو، همه روزه از ساعت 8 صبح در سراسر کشور اقدام به بارگذاری نوبت‌های جدید می‌نماند و متقاضیان می‌توانند برای 6 روز آینده بدون احتساب روزهای تعطیل، برای دریافت نوبت اقدام کنند.

تعویض پلاک به عنوان یک ضرورت است که افراد در زمان نیاز باید به این کار اقدام نمایند. طبق اعلام رئیس مرکز شماره‌گذاری ناجا، افراد برای دریافت نوبت تعویض پلاک خودروی خود، می‌توانند به صورت غیرحضوری اقدام کنند. پروسه فک پلاک و دریافت پلاک جدید به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. این امر باعث جلوگیری از ازدحام بیش از اندازه مراکز تعویض پلاک شده و صرفه جویی در زمان را به دنبال خواهد داشت. 

متقاضیان با مراجعه به وب سایت nobatdehi.epolice.ir می‌توانند به آسانی پیش ثبت نام اولیه خود را انجام داده و در تاریخ تعیین شده نسبت به فک پلاک و نصب پلاک جدید خودروی خود اقدام کنند.

شیوع پاندمی کرونا در کشور و افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک باعث شد تا پلیس راهور شرایطی را ایجاد کند تا علاوه بر کاهش شلوغی‌ها و ازدحام مردم به این مراکز، دسترسی به خدمات تعویض پلاک تسهیل شود؛ همچنین افراد با سرعت بیشتری به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. از این روی سایت نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی nobatdehi.epolice.ir به عنوان یک راه حل مناسب جایگزین روش‌های معمول در دستور کار تعویض پلاک قرار گرفت. با توجه به اهمیت تعویض پلاک خودرو در این مقاله از مجله اینترنتی نیازمندی‌های همشهری قصد داریم به طور کامل نحوه زمانی‌بندی رزور نوبت سامانه نوبت‌دهی تعویض پلاک خودرو و راهنمای نوبت‌دهی اینترنتی این سامانه را مورد بررسی قرار دهیم که در ادامه می‌خوانید.

زمان بندی رزرو نوبت در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک خودرو

ساعت مراجعه ساکنان استان‌ها به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک بر اساس جدول زیر است:

ردیفاستانساعت مراجعه به سامانه1بوشهر، تهران‌، کرمان، گیلان و یزدساعت 8 صبح2اصفهان، حومه تهران، خراسان رضوی، قزوین و هرمزگانساعت 9 صبح3اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان و فارسساعت 10 صبح4البرز، کردستان، گلستان و لرستانساعت 11 صبح5ایلام، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم و مازندرانساعت 12 ظهر6

چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدانساعت 14راهنمای نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک

به منظور دریافت نوبت دریافت خدمات تعویض پلاک، مراحل زیر را طی کنید:

1- ابتدا وارد سایت سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک به آدرس nobatdehi.epolice.ir شوید.

 


English
 

Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal